رسانه‌های پاکستانی گزارش داده اند که افراد مسلح روز شنبه به مقر نیروهای رینجرز پاکستان در شهر کراچی حمله کردند.

براساس گزارش‌ها، مهاجمان ابتدا با یک موتر مملو از مواد انفجاری به مانع امنیتی این مرکز حمله کردند و سپس با ورود به محوطه، درگیری سنگینی را آغاز کردند.

مقام‌های پاکستانی اعلام کرده‌اند که در این حمله چهار نیروی رینجرز و هر شش مهاجم کشته شده‌اند. نیروهای امنیتی پس از اعزام به محل، منطقه را محاصره کرده و عملیات را پایان دادند.

تحریک طالبان پاکستان (تی‌تی‌پی) مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

 #پاکستان #کراچی #تحریک_طالبان_پاکستان #حمله

Share.